Moj seznam spletnih dnevnikov

ponedeljek, 14. julij 2014

Čas za nakupe: Primark

Ko sva bila pred dvema letoma v Londonu, sem po naključju odkrila trgovino Primark in od takrat sem z le-to rahlo obsedena.  Zakaj? Ker prodajajo zares lepa oblačila v stilu Zare, H&M-a, Stradivariusa, a po občutno nižji ceni. V diskusijo o kvaliteti oblačil se ne nameravam spuščati, niti ne v to da gre za izkoriščanje poceni delovne sile. Takšne stvari me ob dejstvu, da sem bila do nedavnega študentka z vedno plitvo denarnico, pač ne ganejo. Kar se tiče kvalitete, je moje mnenje sledeče: kdor kupuje oblačila za eno sezono, največ dve, kar večina žensk počne, bo v Primarku naletel na enako kvalitetna oblačila kot v H&M-u, le da bo zanje plačal manj. Profitiral bo seveda tudi to, da ne bo polovica Ljubljanje oblečena enako kot on, saj Primarka ni na vsakem vogalu tako kot ostalih trgovin, ampak je Sloveniji najbližji šele na Dunaju, pa potem v Innsbrucku. 

Sama sem šla v slednjega in če ga primerjam z Londonom, moram priznati, da je trgovina precej dobro založena, le za moške je daleč premalo izbire. Spodnje nadstropje je za ženske, zgornjega pa si delijo dodatki za dom, nakit, torbice in moški oddelek, če mu sploh lahko tako rečem, heh. 

Kakorkoli, če se v kratkem odpravljate tja, je moj nasvet, naj vas gneča ne prežene! :) Če je le možno, čim več oblačil poizkusite kar v trgovini, saj v kabino lahko nesete le 8 kosov hkrati (in se potem vračate po ostale), vrsta pa je kar velika. Enako velja tudi za čevlje, ki jih ni dovoljeno nositi v kabino. Samo kot ideja za tiste, ki bi si želeli obiskati razprodaje, pa ste razočarani nad ponudbo v trgovinah. 

Nad Primarkom zagotovo ne boste ... :)














Opomba: Vsa oblačila so iz Primarka, razen majice na prvi sliki, ki je iz trgovine Pimkie




Ni komentarjev:

Objavite komentar