Moj seznam spletnih dnevnikov

sreda, 3. september 2014

September bo lep! (cela jesen, pravzaprav)

Zakaj?




- ker imam rada jesen (letos se ta sicer ne bo bistveno razlikovala od poletja)

- ker rada ležim na kavču in nerada športam. Jeseni se vsi nadebudneži, ki se jim poleti mudi skočiti v kopalke in v ta namen nenehno nekaj tekajo in manj jejo,   malce umirijo, s čimer nekoliko usahnejo tudi pogovori o raznih pohodih. Svaka jim čast, meni pa se to ne da.

- ker september pomeni nov začetek in sem si v ta namen kupila nov planer. Čeprav sem si ga že decembra, ampak mi ni všeč. Zdaj me čisto svež in nepopisan čaka v Sloveniji, je danes prišel po pošti. Tak črno-bel je, z nekimi roza detajli, punčko in dvema muckama. !00% Suzi iz Babushke, če bi še kdo drug. 

- ker bom imela (upam!) končno več časa za branje. Po navadi sem imela v ta namen narejenih polno seznamov, tokrat pa sem brez. Na nočni omarici me čakata samo Mrha koščena in Houellebecq. Pa Alamuta bi še enkrat prebrala.

- ker letos prehod v oktober, novo študijsko leto pa to, zame ne bo tako hud kot za ostale (hehe). Sem se odločila, da bom letos raje malo delala, pa na en zelo hud (in zelo intenziven) tečaj nemščine bom šla. Da ne bo več: Ich spreche sehr schlecht ...

- ker se bo narava odela v najbolj čudovite barve, kar jih premore. Ker zame v tem letnem času nič ne umira, ampak samo dobiva svoje prave odtenke.

- ker bom pod odejico gledala Orange is the new black, pa Mad men-a, pa Mistresses. No, to počnem že sedaj :). Pa zraven bom pila čaj in, takrat ko se bo jesen že skoraj prevesila v najhladnejši mesec, zraven prižgala še kakšno cigareto.

- spet bom nosila oblekice, pa spodaj črne žabe. Pa kakšne starinske, na moško foro čevlje. Ene že imam, D. pravi, da so šiptarski, meni pa so noro luštni.

- pa ker bom pekla pite. Slivovo sem letos že naredila, pa še kakšno drugo bom.

In takole oblečena, v kakšni noro udobni skoraj preveliki jopi in karirasti srajci bi hodila po čajčkih in kavah ...


Pa še malo inspiracije s Pinteresta:










1 komentar:

  1. Loh komentiram jeeeej!! :D mela bi vse te šale, mal sm obsedena ;) tud js komi čakam črne žabe, D. se moti o čevljih ;), pa probi pumpkin pie!!!

    OdgovoriIzbriši