Moj seznam spletnih dnevnikov

petek, 4. julij 2014

Inspiration: Kopalnice

Imela bi eno tako ful lepo kopalnico. Se mi zdi, da so vedno zanemarjene. Nepomembne. Kot da za njih enostavno zmanjka časa in energije, saj se najprej osredotočim(o) na osrednje bivalne prostore: dnevno sobo, kuhinjo, spalnico. Pa je kopalnica enako (če ne še bolj pomembna), saj v njej začnem(o) in končam(o) dan. Če bi imela neskončno količino denarja, da bi kupila eno tako velikooo hišo, bi bila moja kopalnica bele berve, fino bi bilo tudi, da bi bila ena stena iz opeke, dodatki bi bili v modri/turkizni barvi, na tleh pa črno-bele pike ter na polici vedno svež šopek rož (najbolje hortenzij ali vrtnic v roza pudrastem odtenku). Verjetno bi imela dva lijaka, to se mi je vedno zdelo blazno fino v hotelih, ki jih drugače ne maram. Pa radio tudi, ker ful fino paše, da se namakaš v kadi in ti zraven nekaj igra. Ja, če bi imela lepo kopalnico bi si večkrat delala kopel. Pa prižigala svečke ...
Verjetno bodo to vedno samo sanje, jaz pa ujeta v premajhni kopalnici, ker tako pač vedno je, če živiš v stanovanju. Z obveznim pralnim strojem v njej, kar že takoj pokvari celoten izgled, in ploščicami od stropa do tal. Brez polic, okvirjev na steni in svežih rož v vazi (ker jih pač, razen na pralni stroj, ne moreš nikamor postaviti). Zadnjič sem tako na poličko pod ogledalom postavila eno miniaturno stekleno vazo z umetno ivanjščico (bolje kot nič), da bo vsaj malo bolj lepo. Naj bo za začetek.











Vir: Pinterest














Ni komentarjev:

Objavite komentar